La meva llista de blogs

divendres, 13 de gener del 2012

Divendres tretze

A mi els gats negres em cauen més aviat simpàtics. Tenen una elegància amb reminiscències de divinitat egípcia força seductora. La veritat és que tampoc no porto una estadística massa exacta de la relació entre el contacte visual que hem establert al llarg dels anys i el camp magnètic de la mala sort. També he de reconèixer que el meu principal neguit quan tombo la sal és haver d'escombrar. I la meva esperança quan trenco un mirall, haver escombrat prou bé.

Ara bé, malgrat que aquest mal averany és negociat de cultures anglosaxones, la saga de pel.lícules del Divendres 13 ha forjat les meves primeres nits en blanc d'infantesa parapetat als llençols a l'espera de l'embat final d'en Jason. El petit zombi amb ganes de sarau al campament d'estiu sembrant el pànic a tort i a dret.

Tot plegat són records que, quan més superats els creia, tornen amb una vivesa i actualitat irreductibles. Divendres és el dia que hi ha consell de govern. I tretze són els ministres de l'executiu. Fins al punt que ja se'ls bateja amb un sobrenom que sona a títol de western : Els 13 de Rajoy.  Però ara parlàvem de terror i sembla que en tindrem una entrega setmanal cada divendres, que serà tretze.

En Jason surt del llac i branda un matxet. En Mariano entra a la Cambra i ensenya unes tisores. En Jason deixa una víctima penjant d'un sac. En Mariano deixa el diàleg social penjant d'un fil. En Jason es posa una màscara d'hoquei per repartir joc sagnant. En Mariano se l'ha tret i comença la partida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada